Ved at anvende
'Søg via LinkedIn'
funktionen bekræfter du, at du
har læst, forstået og
accepteret vores
Fortrolighedserklæring

Intern teknisk sælger
Aarhus
Fast job
Administration/Kontor; Kundeservice/Kundesupport; Engineering; Salg/Forretningudvikling
24-01-19
Fuldtid
JO-1901-130574

  • Tilbud og ordrebehandling af ventilationmateriel
  • Kalkulationer og beregninger til tilbud
  • Indhente tilbud hos leverandører i Europa
  • Opfølgning og mersalg til kunder
  • Reklamationsbehandling
  • Intern koordinering med sælgere, kunder og leverandører
  • Deltagelse i ugentligt møde med bl.a. gennemgang af igangværende ordrer
  • Ad hoc opgaver
 
FAGLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du har teknisk uddannelse eller i det mindste en god teknisk interesse og forståelse
  • Du har erfaring fra et lignende job i en teknisk produktionsvirksomhed
  • Du behersker engelsk og gerne tysk i både skrift og tale
  • Du har god IT flair og gerne kendskab til Navision og Excel
 
PERSONLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du er selvstændig og ansvarsbevidst
  • Du er udadvendt og meget sælgende og serviceminded
  • Du har en fleksibel arbejdsindstilling
  • Du trives med at arbejde i et storrums kontor
 
ARBEJDSTID
Der er tale om en fuldtidsstilling fra kl. 8.00 – 16.30 mandag – torsdag og til kl. 14.30 fredag
 
DU TILBYDES
Gode ansættelsesforhold i en velrenommeret koncern med dejlige kolleger, hvoraf mange har en høj anciennitet.
Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning
I det hele taget et spændende og udfordrende job i en dynamisk virksomhed med et godt arbejdsmiljø.
 
Du får en grundoplæring i produkterne med løbende assistance fra kollegaer og leverandører.
 
ANSØGNINGSFRIST
Vi håber du kan tiltræde 1. april, men kan også vente til 1. maj 2019. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest muligt i det nye år. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.
 
ANSØGNING
Såfremt du er interesseret i ovenstående stilling bedes du indtaste dine stamdata samt uploade dit CV og eventuelle ansøgning i et Word- eller Pdf-dokument.
 
Kelly Office har specialiseret sig i jobformidling inden for kontor og administration. Kelly Office er en del af Kelly Services som er en af verdens største virksomheder inden for Search & Selection og vikarløsninger. Vores konsulenter har selv erfaring inden for fagområdet eller relevant teoretisk baggrund, hvilket gør os i stand til optimalt at vurdere dine kvalifikationer samt sparre med dig omkring dit fremtidige job.
 
 
FØLG OS GERNE PÅ LINKEDIN OG FACEBOOK, FOR LØBENDE AT HOLDE DIG OPDATERET PÅ VORES LEDIGE STILLINGER.
 

Ved at anvende
'Søg via LinkedIn'
funktionen bekræfter du, at du
har læst, forstået og
accepteret vores
Fortrolighedserklæring